Saknar saker

Just i dag hade det varit extra trevligt att bo i en egen lägenhet tillsammans med en fantastisk människa.

På grund av under-ätande den senaste veckan så är jag galet matt i kroppen och musklerna vill inte hänga med så i dag är jag hemma hela dagen och äter ( ikväll blir det i för sig spinning).

Kakan ringde i morse och berättade att den nuvarande ägaren till lokalen som vi ska hyra (till kaféet), snart kommer sälja! Helt galet! Och fredagen den 2 mars 10.15 ska vi till arbetsförmedlingen och prata och få hjälp. Vi måste ta kontakt med öbo och bovärden. Det är lite rörigt (iaf för mig) i vilken ordning vi ska göra allt men det går sakta framåt.

Jag längtar efter våren men istället för vår så har vi nästan 1dm snö och snöblask. Det enda vettiga att göra är att fika så länge pengarna räcker...


Lillebrors och Min frukost

Kommentarer
Postat av: william

bra frukost:D



SV, haha va bra:D ska också många smelor:D

Och säg gärna vad du tycker om mina "Beautiful Sunny Days" Modell bilder som jag har tagit på Daniela:D

2012-02-16 @ 20:30:58
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: annasass

Omg! Det måste kännas fantastiskt att få chansen att jobba med något du verkligen älskar! Du förtjänar den lyckan och mer! Älskar dig Cecilia Göransson som har varit min vän genom alla årstider. <3

2012-02-17 @ 00:39:37
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0