lite trött

Jag dricker hallon te (Lipton).

På morgonen funderade på om jag inte skulle skippa träningspasset i dag men när jag började tänka på att det egentligen inte är ett måste att träna så kändes det för roligt att träna för att vara utan det. Sen kom jag hem, duschade och ställde mig att steka pannkakor fram till ca kl 16.

Rutiner
Jag har börjat införa lässtunder på eftermiddagen. Jag lägger mig i sängen och läser 1-2 kapitel och lagom till sista sidan brukar ögonen bli så tunga att jag inte kan fokusera på texten, så vilar jag tills mamma kommer hem.

I morgon är det spinning kl 11.45-12.45 (precis som i dag fast i dag körde jag indoorwalking/crosstrainer) men i morgon behöver jag inte steka pannkakor i 3timmar så jag kan värma rester och äta, sen blir det kaffe och bok till kl 15.

The life of a arbetslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0