kalla fötter

Att öppna ett café är stort. Det är massor av saker att tänkta på. Jag vaknade kl 06.30 och hade kalla fötter om hela idén och alla planer...
Kommer vi klara av det?
Varför gick det inte bra för det förra caféet som låg där?
Är det bättre att sattsa på en utbildning? (Ja)
Men borde jag inte ta chansen? (jo)

Det känns synd att missa en sådan här upplevelse. Men skulle allt skita sig så har ett år gått till spillo. Men är ett år så lång tid ändå?
Jag vill flytta till eget så fort som möjligt. Flyttar jag till Norrköping så kommer jag få eget. Men jag anar att jag kommer komma tillbaka till Örebro när utbildningen är färdig ( vilken utbildning det nu blir, Florist eller förskolelärare)


Trött och har för mkt tankar i huvudet. Tusse kom in förut. Han satt i mitt knä och gäspade galet stort.

Kanske borde nämna att jag är i Norrköping

Kommentarer
Postat av: annasass

Du kan ju alltid söka in till skolan och se om du kommer in, men jag tycker du ska ta chansen och öppna ett café! Det är väl din dröm? :)

Whatever you do the choice will be right. <3

2012-02-20 @ 11:10:07
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0