deppiga dagar

Jag tror att jag är inne i en down-period.
Tror att jag har ångest men jag vet inte vad det är egentligen. Jag har en konstant klump i magen av obehag.
2dagar i rad har jag mått illa. Jag mår illa innan jag äter, jag mår illa när jag äter och jag mår illa efter jag ätit.


Hopplös just nu men väntar på bättre och ljusare tider.

Mina planer för i morgon har ändrats lite.
Jag avbokade spinningpasset för jag tänkte gå upp till mormor och morfar för att hämta min cykel, som stått där över vintern sen ska jag cykla till stan och hämta ut mina linser. På eftermiddagen runt kl 17 ska mamma, jag och lillebror leta efter skolan som jag ska till så att jag hittar till den på fredag när jag ska besöka och hälsa på rektorn och lärarna. Sen åker vi till mormor och morfar för fika<3


Kommentarer
Postat av: annasass

Du ska se att det blir bättre, sluta bara inte att äta. <3 :o

2012-02-29 @ 22:23:42
URL: http://annasass.blogg.se/
Postat av: annasass

Käraste Cecilia! <3 Tack för din kommentar, jag vill att du ska veta att jag tycker det är okej att inte hela tiden kunna komma på vad man ska skriva och jag vill att du ska veta att det är okej att vara nere eller ledsen lite då och då, annars kan man ju aldrig vara glad.

Jag finns alltid här för dig och det vet jag att du gör för mig med, vi har varit vänner genom så mycket så att du inte är jätte aktiv med att kommentera på min blogg får mig inte att bli ledsen. Jag förstår, och jag älskar dig. <3

2012-02-29 @ 22:30:06
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0