3st oretuscherade bilder



kl 11 möter jag upp Kakan på stan^^
kl 19.15 är det spinning/intensiv! jag räknar med att vara så nära död i benen som man kan komma efter ett spinningpass^^

Men onsdag är vilodag, kommer ifrör sig  ta en promenad upp till mormor och morfar för att göra semlor med mormor och torsdag är det Yoga.

Fredag, krogen. Då blir det ingen träning men massor av mat för att undvika lördagens "chockfylla" efter, vad jag trodde var typ 1glas rödvin när det egentligen var 2glas... men jag kan lugna er med att jag ska se till att det inte händer igen och om det skulle, mot all förmodan, hända igen så har jag 2 personer som håller koll och tar hand om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0