17/8

Halv förberedd på att dra till gymmet men de dåliga ursäkterna vinner i dag. Det gör ingenting eftersom jag varit där varenda dag hittils i veckan ( bara ett styrkepass, resten kondition).
Tacksamm över min träningsglädje.
I dag ska jag göra fyllningar till morfars födelsedagstårta och kl16 träffa Malin och Kakan för att spela lite biljard.
På lördag blir det däremot ingen vila! jag sattsar på träningsverk till söndagen, då är det även kalas för morfar.
 
Ska försöka köra minst ett spinningpass i veckan. Även om jag kör kondition på gymmet så är det inte alls samma sak och man kommer absålut inte upp i samma puls som i spinning. Där är det fullt ös rakt igenom och svetten forsar!
 
På måndag börjar komvux.

Kommentarer
Postat av: annasass

Trevligt! Lycka till med allt finaste Cecilia! <3 :)

2012-08-20 @ 23:25:16
URL: http://annasass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0