15/8

Skippar bloggpausen!
 

Kör på med träning istället eftersom det är de mest aktuella i mitt liv just nu.
Jag har alltid varit sån, jag snöar in mig lätt på saker och blir besatt av dem. Mitt liv har alltid ett tema att fokusera runt, förut va det ärstörningen, jag gick in för det med 100%, nu har jag mer och mer gått över till ren träning och äta rätt för min kropp. 
Tankarna kring att gå ner i vikt och bli smalare finns där såklart men skillnaden, nu från förr, är att mitt normala tillstånd är att vara nöjd med min kropp och acceptera den precis som den är just nu. Jag vill ändra den, men fram till jag nått mitt mål ,tänker jag inte vara missnöjd med det jag har.
 
Mitt mål är att hitta mig. Jag vill inte identifiera mig med min ätstörning eller tänka att jag inte orkar lyfta lika mycket som alla andra pgr av mina spaghetti-armar. Jag är den jag är och jag kan bli den jag vill vara närsom helst.
 
Meningen med livet är inte att vi ska få allt vi vill ha, meningen är att vi ska förstå att vi redan har allt.
 

Ska försöka få fram lite bilder också.
Ska försöka få fram lite bilder också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0