kl 07.02 onsdag

Lite livsglädje är tillbaka trotts det extra gråa vädret och allt regn, jag hanterar det på mitt sätt, dvs har på mig min extra lila/rosa regnjacka.

Blir ingen träning alls förän jag är fri från förkylningen. Åker hem till Erik i eftermiddag och sover där i natt. Torsdag ska det förhoppningsvis bli lite sol och då ska jag stämma träff med Bea. Blir det inte krogen på fredag så följer jag med Erik hem och på lördag åker vi till Marieberg^^


Gammal bild.

På Fredag blir det också en liten hemlighet/överraskning men det är inte en till tatuering, ni får gissa på annat^^

Kommentarer
Postat av: annasass

Smilgropp piercing!!!! :D

2012-04-11 @ 11:29:03
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0