herregud

Vilken omtummlande helg det varit. Ena stunden är jag så lycklig och har det så bra att jag skulle kunna stoppa alla krig och stoppa svälten i Afrika och i nästa stund är jag så låg att jag kan "se undersidan av mina fötter" typ.

Så är livet. Så är nog livet för alla och så har livet varit för mig hela mitt liv men aldrig så här intensivt. Jag hoppas att jag blir mer stabil när jag börjar träna igen, ska bara vänta ut förkylningen och låta mitt permanentade hår "vila" i några dagar till.
Mitt hår är btw ganska skitigt, det känns som det iaf men himla vackert^^
På marieberg va det Erik som shoppade loss mest av oss 2. Fint^^
Jag köpte en fantastisk lång klänning (kommer defenitivt ta bilder på den när jag har tid) och hittade ett par shorts och ett linne på carling som tillsammans kostade 50kr! Billigare får man inte, inte därifrån iaf.
På Torsdag ska jag till vårdcentralen kl 9.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Men nej! :o Vi var ju i Marieberg också i lördags!! Åååe.. :( Surt!

2012-04-15 @ 18:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0