7/4 Lördag

Är i sommarstugan/vinterstugan. Var tog våren vägen? Den kommer nog snart^^
Åker tillbaka till Örebro på Måndag.
Tisdag blir min sista lediga dag! Sen är det full rulle med af och förskolan. Det känns både jobbigt och skitkul på samma gång, inga mer sovmorgnar men mitt socialaliv kommer stiga i graderna med 100%, mitt i allt jobb-grejs så ska jag klämma in träning och mormor och morfar sen skulle det vara mysigt att sova hos Erik någon vardag också.


Genomförkyld, dricker te och äter päron.

Kommentarer
Postat av: annasass

Sötnos! Jag undrar med vart den tog vägen, men knopparna på våra syrenbuskar säger åt mig att den är där iaf. :)

2012-04-08 @ 19:11:11
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0