zombies!

Dom pratar zombies på p3 nu på morgonen! Sjukt kul.
Råd och Tips:
- Ta er gärna ut på vattnet men en ö är inte alltid säkert eftersom det finns en stor risk att zombiesar kan gå under vatten.
- Regel från zombieland: Ha bra kondition ( kan vara bra om dom springer)
- Håll dig borta från städer.
- skaffa ett vapen och sikta på huvudet ( akta dig för blodet och andra delar av en zombie)


Jag kanske kommer bli en regisör och regisera min första Zombie film.

Man ska inte ha knivar eller vapen med taggar, för om man ska dra ut vapnet ur zombien så skvätter det bara äckel ( om det ens går att dra ut igen)

Bär med dig små knivar eller något annat litet som det inte gör något att du lämnar kvar.

Om det kommer zombiesar så tror jag dom kommer funka typ som i Walking dead. Att ett visur dödar hela hjärnan utom den mest primitiva delen och stor del av den delen styr vår mat grjsimoj. så dom tänker bara äta, äta, äta. Detta leder tyvärr till att dom äter djur också.

Vad nördig jag är^^

Det kommer säkert tusen flera zombie-inlägg för snart börjar Walking dead igen och då startar mina zombie-drömmar igen! woho.


Kommentarer
Postat av: annasass

Duktiga tankar! ^^

2011-09-02 @ 01:37:35
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0