träning

Mobilen låter konstant! Nästa vecka ska jag äntligen träffa "stadsgänget" igen (Becka, Bea och Malin) vi får kanske ett tillskott av Johanna också^^

I morgon ska jag träna igen 11.45-12.45 Men den här gången är det en annan ledare och ett hårdare spinningpass, hoppas att jag slipper tyskmusik den här gången. Det är lite jobbigt med just de här passen eftersom de pågår på lunchtid och jag kan inte äta innan då får jag håll eller så är det för tidigt att äta och efteråt är jag inte hungrig så det räcker med en bananchake.

Började förberede till baket igår och la ihop allt i dag, en liten present till pappa som vi firar i helgen.

Kumlamarken i morgon!

Jag målade i dag också. jag skulle inte vara så kritisk mot mig själv om det inte vore för att hon ser ut att ha fått en misslyckad plastikoperation i ansiktet.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh, bilden var ju superfin ju! :)

2011-09-10 @ 11:00:10
URL: http://lostinyouth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0