mamma!

Varför har jag inte min mammas mail?! Hon behöver läsa mitt NYA personliga brev. är det för personligt? är det onödig info? behöver jag formulera om mig (med stor säkerhet JA). Jag får använda mig av facebook^^

Sitter här ännu en dag i Fredriks säng. Men i dag har jag en bra blogg att ta igen och läsa. Min rygg gör ont, tror det är för att jag sitter i sängen, behöver röra på mig. Mina ryggmuskler känns som hårt tvinnade rep som går längs ryggraden.

Läste i NA att dom gör forskning på bjönar för att se hur de klarar sig så bra i ide och sen överföra den forskningen till människor så att vi också kan sova ett halvår utan alla åkommor. Nej så var det inte riktigt men typ. Jag tor att stor del ligger i våran kost och levnadssätt. Björnar är bättre helt enkelt. Men jag tycker inte om att de gör så på björnar. det va det.


Kommentarer
Postat av: annasass

Åh, bears they're cute, och inte bara fluffiga. Förstår inte folk som håller på och forskar och testar på djuren, kan de inte bara hålla sig på avstånd och forska: Titta och ta in! Inte röra...

Älskar din blogg! <3

2011-09-24 @ 01:55:05
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0