ingen tavla i dag

I dag har jag inte gjort någon tavla men kanske hittar något att skriva i kväll när jag läser min bok.

Jag skäms inte över att skriva det här eftersom att jag vet att de flesta människor har kvar sina gosedjur nära till hands bla jag själv.

Nalle-Lisa är mitt käraste gosedjur och hon tröstar mig lika bra nu när jag är 19år som hon gjorde när jag va 3år <3

En ny knopp har ploppat upp på en av mina äldre orkidéer. De är så himla vackra, just nu blommar 4 orkidéer för fullt och fyller mitt rum med vackra färger och glädje.

Hehe i och med att jag fick min nya orkidé så blev alla mina ytor i rummet överfulla så just nu har jag paraply(parasol)aralian och garderobsblomman på golvet. Måste skaffa en lång hyllbänk.
Om jag fick jobb i en blomsterbutik så skulle jag nog kunna tigga till mig tillräckligt mycket växter för att kunna kalla min framtida lägenhet för djungel! Jag har fortfarande ingen Monstera.
Jag är orolig för min Fredskalla. Den får gula blad som torkar ut och blommorna blir gröna istället för vita.

Jag önskar mig nejlikor som jag kan sätta i vasen, som jag fick av Fredrik<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0