god "hello"

Bakrund:
Jag är mycket mån om att hållaren, som toalettpappret sitter i, ska vara ren. Den är gjord av glansigt metall och minsta lilla fingeravtryck syns jätte mkt.

Efter att ha skrivit förra inlägget och läst några andra bloggar så behövde jag gå på toa och efter en helg då jag va i Kumla och lillebror och hans kompisar har herjat fritt med min toa och allt som finna i det rummet så var hållaren full att avtryck! Självklart så tog jag ett papper och torkade bort allt MEN när jag slängt pappret så såg jag att någon har ristatin "HEJ" över hela "locket"! jag kände mig lite nere för det men jag kom på en lösning som funkar för mig^^

Gud har konverserat med mig. Han ville göra sig påmind och påminna mig om vem jag vill vara. Så han gjorde så att lillebror eller någon avhans kompisar ristadein "HEJ". Detta är min version^^

Om bovärden tycker att vi ska ersätta toapappershållaren så vet jag iaf vem som ska betala. Det är inte jag och det är inte gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0