fika,blomma,mässa

sv till anna: Haha ja, jag städar också. har typ blivit hemmafru om man tar bort fru och att jag inte ha en man som försörjer mig.


Ska försöka skriva lite "roligare" i fortsättningen, hitta insperation.

Fikade ju med Becka på stan^^ vi hade himlans tur för när vi satt där inne kom det en störtskur men så kom solen när vi skulle gå där ifrån.

Vi ska på utlandsmässa på arbetsförmedlingen nåsta vecka, på onsdag^^ Vem vet, det kanske nappar!

Jag följde med mormor och morfar och handlade i dag och jag fick en jätte vacker orkidé, cambria eller vad den hette. men jag är osäker på om den kan blomma om annars får jag bara ha blad i en kruka och tejpa fast en bild på bladen så jag minns hur fin blommorna var^^

Spinning kl 10-11 i morgon!
Nya vackra orkidén




Fika med Becka


Jag

Kommentarer
Postat av: annasass

Åh vilken fin orkidé! :D

Hur går det med muskelbyggningen du pratade om att du skulle göra? ^^

2011-09-16 @ 17:54:28
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0