Cecilias test

Går det att gå ner 1kg på en vecka? Kan Cecilia gå ner 1 kg på en vecka?

Utmaningen har startat!


Jag vägde mig i morse, vågen visade 63,6kg
Nästa måndag ska jag väga mig igen och då får vi veta om jag klarade mitt test.

MAT
Frukost: rågflingsgröt med äpple, kanel och honung. Juice
Fika: 2st knäckemackor med leverpastej och smörgåsgurka. Kaffe med mjölk
Lunch: mormors köttsoppa. Mjölk
Mellanmål: fil med flingor

TRÄNING
cyklat till mormor och morfar ( ränkas inte)
17-18 Spinning
18.30-19.45 Box


För övrigt upptäckte jag ett plaskande ljud från mormor och morfars källare= ett rör hade spruckigt. Morfar ringde till rörmokaren och allt var fixat på några timmar. Jag har plockat svamp med mormor, svamptiden är snart slut.

Jag blev lite besviken på Boxen. Det var en vikarierande ledare och hans pass var inte lika jobbigt som det brukar vara (men det va jätte roligt). Så jag klarade mig bra med 2 träningspass^^ hade till och med kunnat köra på ett tag till.

Jag tycker ju att jag pendlar mellan 62kg och 63kg dag för dag. Men jag gör testet mest för att se vad jag går för^^


Kommentarer
Postat av: annasass

Just don't let it become a Weight-thing... Or I'll be really worried about you!<3

2011-09-27 @ 04:24:38
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0