Cecilias test eller mormors prövning

Jag tror att mormor kämpar hårdare med min 1veckas-test än vad jag gör. Hon tror att jag kommer dö av kakbrist eller sockerförsvagning.

Jaja^^
MAT
frukost: gröt med äpple,kanel och honung. juice
fika: 2 knäckemackor med leverpastej och gurka. mjölk
lunch: lax i ugn, potatismos och grönsaker. mjölk
fika: 2rutor marabou premium 86% choklad. kaffe
kvällsmat: 1 knäckemacka med leverpastej och gurka

Blir ev en kopp te när jag ska titta på mannen som talar med hundar!^^

TRÄNING
50 situps (uppdelade på morgon och kväll)
1h promenad


ÖVRIGT

Känner mig tokig när jag tar omvägar och byter håll för att slippa ha en människa framför eller bakom mig i skogen.

Det börjar närma sig dagen då Dr.Eriksson ska titta på mina fläckar! På måndag kl 8.00. När jag tar bort dom vill jag nog hålla någon i handen speciellt när de ska ta bort den på hallsen, så kännsligt område. Den i pannan kommer gå bra känns det som, bara det inte rinner blod i ögat på mig. De på låren kommer vara lätt som en plätt och den på ryggen kommer jag inte ens känna av^^

Som sagt så kommer jag bara göra testet i en vecka. Det känns som en lagom period. Eftersom det ALDRIG funkat för mig att helt sluta äta onyttigt på obestämmd tid så är en vecka ett jätte bra mål. Och jag är så sjukt sugen på att test de där kladdkakorna som jag skrev om i ett tidigare inlägg, dessutom fyller mormor  år snart och till det ska vi ha bakat bullar, biskvier och en testtårta plus födelsedagstårtorna! massa gott^^

Kommentarer
Postat av: annasass

Heja Cissi! Jag har en liten cleansing vecka, är ute och går varje dag osv, men imorgon (på första gången av två-tre månader) ska jag träna med mor i träningslokalen. Ska lyssna på Harry Potter samtidigt. Förhoppningsvis blir jag så slut att jag kommer att somna så fort jag lägger mig ner. ^^

Vill inte heller ha någon bakom/framför mig! Gillar inte heller att möta folk som går åt andra hållet, för det blir automatiskt att jag slutar andas när de går förbi(vilket gör det jobbigare att gå) och så måste jag koppla hundarna och så slutar jag fokusera på min ljudbok och missar värsta mycket! :C



Svar på mitt inlägg: Jag kommer fortsätta kommentera på din blogg då också(när jag bor i UK). :) Och om du vill hälsa på så får du gärna göra det med. ^^ <3

2011-09-27 @ 20:24:03
URL: http://annasass.blogg.se/
Postat av: Jossan

Sv: det går bra haha,jag har planerat att jag ska färga i helgen :) det kommer uppdateras ;)

2011-09-27 @ 22:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0