blåsigt

Det blåser till som tusan ibland.
Jag sitter hemma hos Fredrik, han jobbar, jag skriver personligt brev.

igår lyxade vi till det! Vi åkte till Maxi och köpte 2 frödinge kladdkaka och vaniljvisp ( jag föredrar grädde till kladdkaka) men jätte gott och jätte tjock^^

om 2 veckor på måndag ska jag till en Dr.Eriksson och jag hoppas och önskar att det ska vara en kvinna! jag ska nämligen titta på mina leverfäckar om dom går att ta bort, vilket det inte borde vara några problem med när de är så stora som de är och de växer på längden verkar det som. 2 st sitter på låren, det är därför jag vill att det ska vara en tjej. för om det är en kille och jag vill byta till en tjeje så måste jag kanske vänta en månad till för att få tid till en ny undersökning så det är nästan värt att lita på att dr eriksson är en proffetionel doktor.

kräftskiva snrt med svenska kräftor!

Kommentarer
Postat av: annasass

Åh, hoppas på kvinnlig läkare! :) <3

Skulle vilja ta bort min så kallad "farmor plupp" som bor i min armhåla, mamma säger att det bara är att knyta hårt med ett snöre runt så torkar den ut och ramlar bort(låter väldigt äckligt)!

2011-09-23 @ 03:53:01
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0