arbetslös

Att vara arbetslös suger men är ändå rätt bra. Det suger för att jag inte ha några pengar och just nu har jag bara tillräckligt med pengar för att åka till kumla och hem från kumla. Men det är bra för att jag får sova. Så jag kan åka till Fredrik och sova där tills någon kan hämta mig. Men Fredrik jobbar ju så lite tråkigt på dagarna blir det ju.

I dag ska jag iaf fika med Becka och Johanna och jag är himla glad att det är fint väder för det hade inte varit kul att cykla eller gå i regn.

Jag ska vara jätte kräsen med var jag ska vara på praktiken. Jag måste få ett jobb där sen. mitt enda krav. Annars går jag till willys eller coop eller nått men om jag inte får jobb där så vet jag inte vad jag ska ta mig till...


kjshdowhefo. Måste fylla mitt liv med något... Ingen insperation till att måla längre och den gula färgen är slut.

Kommentarer
Postat av: annasass

Vet vad du menar, fyller just nu mitt arbetslösa liv med Harry Potter och städning. ^^

2011-09-15 @ 18:57:55
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0