rulltårtetårtan

Eheheh! soom vanligt när jag hittar på något så är det för det mesta inget bra påhitt. Men i teorin var det kul men när det kom till de praktiska så gick det inte.

Jag gjorde en plåt och delade den i mitten på längden. jag la på fyllningen och rullade ihop en av längderna men upptäckte att"detta blir ju ingen tårta" så jag rullade på den andra längden också. så blev den såhär.. En fetto-rulltårta!


jag tänkte att det går ju iaf att göra ett smakprov av tårttårtan, så jag delade den på mitten och hade på grädde på toppen så den blev såhär. Mormors riktiga tårta kommer ha samma chokladfyllning men ha hallongrädde och jag kommer göra tårtan plåtstor. ni får se^^  sjukt sjukt sjukt gott va det iaf!

Nu till något annat:
Jag startar ett nytt test!
Cecilia ska sluta använda schampo och istället tvätta håret med citron och honung. jag tror det kommer funka bra, håret blir rent, så mycket vet jag men sen hur det kommer lukta vet jag inte, hår luktar inte så specielt gott egentligen. Det där med att sätta upp håret får jag jobba lite på. När jag får till en bra frisyr så säger jag till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0