nu är det dags

Nu är det nog dags att ringa om knölen i mitt bröst igen.

Historia:
Fredrik hittade en knöl i mitt bröst, mer som en rund kula, för 1 år sedan. Den är lika stor som en ärta. Då ringde jag till vårdcentralen ( som skrämde upp mig), de tyckte ett de va jätte viktigt att jag kolla upp knölen så jag ringde till bröstmottagningen. Jag förklarade hur det låg till. och deras svar var att efter som det va runt min mens som vi hittade knölen så var det säkert bara en svullen bröstkörtel, som snart skulle försvinna och så är jag ju så ung också. Så jag tänkte inte mer på det. nu har det alltså gått 1 år, knölen är kvar och både Fredrik och jag tycker att den blivit större. En svullen bröstkörtel ska inte vara kvar mer än någon månad tydligen. Vad det än är så ska den inte vara där.

Ska ringa i morgon mellan 10-12

Kommentarer
Postat av: annasass

No! :( Har du ringt ännu? Vad sa de? Har du fått en tid? <3<3

2011-10-05 @ 06:01:41
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0