nattens event

ZombieCissi är tillbaka!
I nattens dröm hade jag en syster som hjälpte mig. Hon hade fångat en zombie i källaren. När hon släpte ut honom kom han stapplandes mot mig. Jag hade hittat en liten kniv och en ganska stor kniv med tjockblad. Zombien kom för nära för att jag skulle kunna sticka honom i huvudet så jag tog den stora kniven och skar ett snitt i halsen på honom så han skulle backa. Istället för att bara backa så föll han till golvet och låg där ett tag, tillslut reste han på sig och jag förberedde mig för huvudet. Han öppnade munnen... Och började tala! Jag minns inte vad han sa men "matlustan" hade försvunnit. Han bad oss göra slut på hans lidande genom att stycka honom och lägga honom i en blå plastlåda ( liknande en sådan man kan köpa billig glass i) Själva styckandet hoppade min dröm över ( tack ) men sen låg han där. En bubblande blodsoppa med ben och inälvor. Han fortsatte prata även i detta tillstånd men orden kom fram genom bubblorna som steg ur geggan. Han tackade mig för att jag räddat honom, nu kunde han äntligen se ljuset och han skulle aldrig skada någon igen. En vit rök börja stiga ut blodet och sen va han borta.

Alla skräckfilmer jag sett får väl ta åt sig äran för de värsta bitarna i mina drömmar för de är ganska brutala. Men just biten med att stycka honom kommer från gårdagen avsnitt av The walking dead, kan jag ju försvara mig med.


Mitt knä gör fortfarande ont. Det är himla tur att min toa är så liten för om jag inte skulle kunna hålla både i väggen och handfatet så skulle det göra för ont för att ta sig upp. Men det är just bara den rörelsen som gör ont. I mrogon blir det säkert bättre^^


Kommentarer
Postat av: annasass

Oj hoppas ditt knä är okej inom en vecka. :o

Härlig dröm, lite äcklig men väldigt vacker. :)

<3

2011-10-26 @ 18:13:19
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0