la festin

Stygnen är borta! 5st var det vist. Jag som trodde att det bara var 3^^ Nu har även lilla Cecilia Göransson något att skryta med.
Men i övrigt gick det jätte bra^^

Sedan mötte jag upp Kakan, hon följde med att hitta doppresent till gulligaste Wiggo! och jag köpte en tröja på new yorker och skor på daishmansko( stavas säkert inte sådär)

Jag ska tydligen till Strömpis på fredag. Jätte spännande^^ men eftersom jag ska på dop på lördag så ska jag dricka ansvarsfullt.


Nalle Lisa och kråkan





inna jag tog bilderna så kan jag ha knasat till mitt knä riktigt ordentligt. Det kändes som att det höll på att hoppa ut led, gjorde skit ont och nu krasar det om de när jag rör mig

Kommentarer
Postat av: annasass

Vad bra att kalaset blev lyckat! OCh det är bra att du tog tag i din passion för tröjor! Man ska hänga kvar i sådant man älskar, inte alls behöva ändra sig för någon annan! I'm proud of you! <3 Och såklart, så fort jag ser nya bilder på dig så tänker jag "Fyyy, vad vacker hon är!!" Jag tappar ärligt talat nästan hakan!

You're gorgeous my friend! Och jag älskar dig med Cecilia! <3

2011-10-25 @ 21:49:14
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0