Jag har äntligen förstått...

jag har äntligen förstått att det enda rätta att göra är att hitta mig själv och leva mitt liv ensam. Med alla älskade vänner såklart^^


Leverfläckarna är borta nu!  Bedövningen sved lite men tog jag bara djupa andetag så kändes det mindre. De va ganska läskigt att känna skinnet röra på sig, när har skar bort fläcken, efter som jag inte såg något men hade en bild i huvudet av hur de såg ut. Nu ska jag tillbaka den tisdag 25 och ta bort stygnen^^ sen är denna historia över.
Den på halsen gick så fort och det sved knappt när de gjorde bedövningen.

Kommentarer
Postat av: annasass

Vad hände med Erik? :)

2011-10-13 @ 16:55:25
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0