huvudprioritering

Det viktigaste just nu är att träffa kompisar! inte att fixa jobb. Jag kommer självklart gå till arb.f för att få jobbgarantin och få pengar (extremly important) och leta praktikplats! också jätte viktigt. Men min huvudprioritering är att träffa kompisar och att komma i mood för att träffa folk överhuvudtaget.

I morgon smäller det förhoppningsvis inte till på en manlig läkare som taffsar på mig. Jag önskar att det ska vara en kvinna. Jag fattar inte att man har mer koll på manlig dagispersonal än vad man har på läkare.
Jag läste i NA att de va en 22årig kvinna som gick till läkaren för att hon hade ont i sina revben. Läkaren eller doktorn ( kanske det va) tog av henne byxor och trosor och började peta runt. kvinnan blev chokad och gjorde därför inget, förän efteråt då det gick upp för henne vad som hade hänt.
Finns det inga kvinnliga läkare/doktorer som håller på såhär?
Det känns så taskigt att alltid vara misstänksam mot män. Och jag vet att "vanliga/normala" män känner skuld och mår dåligt för vad sjuka män gör mot kvinnor.

Jag ska titta på mina leverfläckar i morgon hos Dr.Eriksson. Medelar på kvällen om förnamnet var feminint eller maskulint och hur det kommer gå för mina fläckar.
Jag tycker synd om Dr.Eriksson om det är en man. Han kommer verkligen utsättas för fördommar, förfärade blickar och en rad andra otrevliga saker från mig. Det är ganska jobbigt för mig det här...

Kommentarer
Postat av: annasass

Det kommer att gå fint ska du se min kära Cecilia! :) I'll cross my fingers for you! <3

2011-10-02 @ 22:23:25
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0