efter lite...

Efter lite mousserande vin, wiskey och dooley´s så är jag lagom bubblig i kroppen.
Kalaset blev jätte lyckat. Det är så underbart att se mormor så avslappnad och att få skämma bort henne för en gångs skull<3 men självklart kunde hon inte hålla sig från att bidra med både mockarutor, chokladbröd och bullar. Älskade mormor<3

Hon fyller 80år på måndag men vi firade henne i dag. Vi barnbarn och barn hade hyrt lokal och fixat med mat och allt som hör till ett kalas och jag bidrog ju med tårtorna.

Alla dessa rörande lyckotårar tar kol på mig. Förra kalaset blev födelsedags"barnet" också rörd till tårar av ett fint kort och i dag blev mormor rörd till tårar av all uppvaktning och fina presenter. Jag blir rörd av att andra blir rörda. Det är ju en fin egenskap men ansiktet får en så tokig grimas när tårarna vill tränga fram.



Jag har en lillebror som har potential att bli proffsfotograf. jag tror att jag ska pucha på honom lite^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0