Dumma saker som jag gjort...

Jag har glömt bort vem jag är.
Jag älskar ju stora stickade tröjor. Varför skulle jag "förtränga" den kärleken bara för att en kille inte tycker att det är sexigt?
Nej, jag vet. Jag har inget vettigt svar jag heller...

Tappat intresset för mitt utseende. Ytlighet är inget bra men att ha ett intresse för hur man ser ut tycker jag är bra så länge man inte dömer. Jag tyckte det va jätte kul förr, att testa nya frisyrer och sminkningar. Idag är det mer ett jobbigt måste för att tycka att jag är en intressant människa, jätte dumt eftersom det inte är min utsida som är det intressanta med mig.

Mitt tips till mig själv är att antingen hitta en kille som är som mig och fram tills dess bli så säker med och i mig själv så ingen någonsin kan ta mig ifrån mig. Eller skita i killar. Mitt livs önskan är att få barn och det kan man faktiskt få utan att behöva vara i närheten av en mans kön.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0