Det finns andra liv på den här planeten

Vilken dum idiot tycker att man ska ha smör eller margarin i smällt choklad när man ska använde den för att doppa biskvier i?
Kan någon förklara för mig varför!?


På denna bilden syns det tydligt vilka som jag doppade före och efter smöret hade kommit i chokladen.


Jag är lite sur för biskvierna men de är inte en så stor sak egentligen. Men smöret gör iaf så att chokladen stelnar en aning och blir skit när man ska doppa den eftersom den är så tjock. Det gick inte ens att doppa dom så jag fick stryka på med en sked. De närmaste i bilden doppade jag innan smöret förstörde allt och de blev iaf glansiga men chokladen va alldeles för tjock.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0