bröst!

Jag ringde ju dit i dag. kommer få ett brev om 8veckor där det står en tid som jag kan komma. Hon som jag pratade med sa att det säkert inte är något farligt ( jag tror inte heller att det är cancer och det är därför jag inte sagt det, så dra inga slutsattser som oroar) Men jag vill ju veta vad det är för ärta som funnits och finns i mitt bröst de senaste året, så de kommer antagligen sticka in något och ta ett prov.


jag har inte bara pratat om bröst i dag! jag håller på att baka en rullTÅRTA, det ska verkligen bli en tårta fast i form av en rulltårta, bild kommer om detta låter förvirranda. Det sk bli en provtårta inför mormors kalas, som vi ska äta i helgen.

Igår åkte jag ock kakan till sannahed och träffade bea. hemresan va ju krånglig och tog lång tid. konstiga människor som åker för att titta på Em i speedway!

Kommentarer
Postat av: annasass

"Stay tuned for more breast!" haha, nej men, vad skönt att de inte tror att det är något. :)

Vi får vänta och se vad har för än ärta inniti tutten.

2011-10-06 @ 15:12:04
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0