Vem jag är.

Jag är en människa, en flicka, som tänker på vissa saker lite mer en andra människor. Jag skapar min egen värld. Varje sekund som jag är tyst tänker jag en en miljon nya tankar. Jag har inget behov av att visa hur unik jag är på utsidan. Jag klär mig normalt, jag pratar normalt, jag skrattar, gråter, skriker normalt. Det jag har på insidan är unikt, storslaget och fantastisk. Jag är fortfarande en människa precis som alla andra. Om jag kan vara såhär vacker så är jag säker på atta alla andra kan det också. Förlorar jag hoppet på mig själv förlorar jag hoppet på alla andra. Förlorar jag hoppet på alla andra förlorar jag också hoppet på mig själv.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0