tack för all hjälp som jag INTE fick....

Frustrationen är stor när min jack går sönder och arbetsförmedlingen inte hjälper en ett skit...

Först jackan.
fy fan vad besviken man blir när man köpt en jacka, som kostar 800kr, går sönder i sin värdelösa 2vägsdragkedja. Jag har använt den i en månad. jag behandlar den inte brutalt, jag drar upp och ner den som alla andra männskor, inte hårdhänt eller våldsamt. Jackan är jätte snygg men dragkedjor som går i 2vägar är värdelösa, de går alltid sönder. Lär er det, ni som syr och designar kläder!
En jacka som kostar 800kr ska fan inte gå sönder efter en månad!

Af...
vad ska man säg?
Ni gör inte ett jävla skit för att hjälpa oss med jobb.
Hittils har nu bara satt upp hinder och gjort det hur jobbigt som helst att söka jobb... Det är inte arbetslösheten som gör att arbetslösa blir deprimerade och tappar allt hopp, Det är af som kan ta åt sig äran för det.


Kommentarer
Postat av: annasass

Men du får väl bidrag nu inom tre månader om du inte hittar något jobb eller? :o

2011-11-18 @ 01:32:23
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0