Norrköping dag 1,5

Nu skriver jag det som kommer upp i mitt huvud utan någon vidare eftertanke vad det kan leda till för reaktioner från läsare eller mig själv, i framtiden.

"skitjobbet" med att försöka komma över Honom är tillbaka, det kom tillbaka någongång i torsdags kväll. Jag försöker hålla huvudet över ytan med det är himla jobbigt måste jag erkänna. Samtidigt har jag gått över från p-piller till sockerpiller så det kan vara ett mindre pms-anfall som spökar.

Jag har ett mantra som jag upprepar och det funkar. " trygghet trygghet trygghet trygghet trygghet" o.s.v. Det var ju trygghet jag kände i Honom och när han inte längre är min så måste jag hitta trygghet i mig.

Jag vet var jag ska men jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0