Mneme Del.1

jag har insett att jag bloggar mest för mig själv, för att jag ska kunna läsa om mig själv. Det låter kanske lite konstigt men det ett ett sett att kunna se på sig själv ur ett annat perspektiv.



Anna<3 Cecilia


Det finaste hårspännet jag någonsin ägt.


Cecilia Meilina<3


Fotograf: Meilina


Man saknar kon först när båset stor tomt, dvs att jag saknar att vara i skolans bageri.


Något nytt, något lånat, något rött(?)


Jag behöver inte suga in kinderna för att känna mig fin längre.



Tusseplus


Himmlen i Trosa



"självporträtt"





Kommentarer
Postat av: annasass

Du har alltid varit en utav de vackraste människorna jag känner och är fortfarande. <3

2011-11-08 @ 22:29:57
URL: http://annasass.blogg.se/
Postat av: annasass

Jag älskar dig också, Cecilia, min första riktiga bästa vän. <3

2011-11-09 @ 14:19:48
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0