Gud vad krångligt!

Jag tycker att man ska kunna fylla i en blankett från försäkringskassan på datorn och sen kunna skicka den från datorn. Det sättet skulle vara mkt bättre.
Nu måste jag fylla i blanketten, skriva ut den dvs slösa på papper. Köpa kuvert (mer papperslsös) och köp frimärke...

Det är hur jävla invecklat som helst att vara arbetslös-.-

Jag har även gjort något knas med min inloggning till arbetsförmedlingens hemsida, jag har skickat efter ett nytt lösenord (som inte funkar) och jag har rensat bort all historik så att jag inte ska ha sparat mitt gamla lösenord men jag har tydligen en superdatorn som kräver lite mer hjärna för att kunna knäcka alla hinder. Och jag orkar verkligen inte att göra ett nytt konto! inte i dag iaf. det tog typ 20 min att sitta och fylla i all info... inte i dag helt enkelt.

Nu ska jag antingen brygga kaffe eller värma tevatten och sätta mig och kolla på Dumbo! så det så.



Till pappa.
jag har skickat iväg ett mejl till min kontaktperson på af.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0