Advent

Äntligen har det börjat! första tecknet på att det snart är jul (förutom, glögg, pepparkakor, julpynt, julsaker i affärerna o.s.v)



Min förkylning håller i sig.
Vi skulle på adventsfika hos min morbror och hans familj men jag uteblev. Jag tänkta att jag kunde ha mitt egen adventsfika hemma i sängen och kolla på film och äta kladdkaka med pepparkaka i men så kom jag på att jag inte känner någon smak... Så jag skulle lika gärna kunnat sitta och trycka i mig en klump med smör. Kladdkakan får vänta tills jag blir frisk!

Förkylningens ansikte utåt.

Kommentarer
Postat av: annasass

fin cissi, jag önskade jag haft sådan julmani som du, jag hatar allt som hör till julen förutom att träffa folket.<3

2011-11-27 @ 21:15:55
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0