PS....

PS.  Jag fick ett kriminellt anfall i dag.

När jag gick ut från Willys stod jag öga mot öga med en Rottveiler, som någon hade knytit fast med kopplet i en stolpe. I en närstående bil fanns det en liten hund som skällde och skällde och så röt rottisen till med sitt mullrande skall och lillhunden blev knäpptyst. RESPEKT! tänkte jag då. nej det gjorde jag inte men jag tänker det nu. jag övervägde en halv sekund att knyta loss rottisen och gå iväg med den som att det va min egen hund. Det enda djur som finns i våran lägenhet är fortfarande bara damråttor.

Jag ska damsuga i morgon. Bara det inte är så fint och varm väder då också. Fast det går ju iförsig snabbt bara man kommer igång.

Kommentarer
Postat av: annasass

Haha, härligt, you go rotweiler! ^^

2011-05-31 @ 19:37:53
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0