Plans

Jag sitter hemma hos Fredrik, jag hund surfar, kan man säga. Det lutar väldigt mycket åt en Labrador. Mina planer är att skaffa ett jobb, där jag förhoppningvis kan ta med hunden (när jag tränat den mycket), flytta hemifrån först såklart, eftersom jag inte kan ha hund så länge jag bor med mamma.

Jag vet inte om det är något tomrum i mig som jag försöker fylla med mina ha begär men en hund har jag velat ha mer eller mindre sen jag va ... så länge jag kan minnas. Och jag säger det igen, det är bevisat att djur kan göra människor lyckligare och att klappa ett djur sänker blodtrycket och gör oss lugna. Ett hem med ett djur i känns varmare.

Väderleken: Molnigt med lite blått och mycket mycket blåsigt.

I morgon är det Morsdag! Fika hos mormor^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0