inga bilder i dag

Det blir inga bilder i dag, på det jag gjort, men ni får se det i morgon^^

Vi slutade kl 15 inte kl 17.30 så jag han träna lite men det blev bara en 2timmars promenad, bara och bara kanske du tänker nu men jag blev ju inte så svettig så det va inget riktigt tränings pass, det är så jag ser det^^

i morgon ska jag på ärende till banken och sen till skolan, eller skolan först blir det nog. Det ska bli 27gradar så jag kanske äntligen kan ha klänning! men det kommer med all sanolikhet blåsa som tusan. Härligt^^

Jag är har ingen skola på hela veckan. På onsdag till torsdag är jag hos mormor och morfar och på fredag ska klassen till Bodaborg! efter det vill jag åka till Fredrik men får se hur sent jag kommer hem men i så fall skulle jag inte vara den enda som ska till Kumla så det kanske går ändå.

Mamma och jag är i fullt schå att planera inför studenten. Jag tänker inte avslöjja ännu vad jag kommer hitta på^^

Kommentarer
Postat av: annasass

Åh det är alltid härligt att gå ut och gå! :)

Så du är klar med allt i skolan nu? Skönt, jag är sönderstressad av saker att hinna göra klart... usch men snart är det över. ^^

2011-05-30 @ 22:18:50
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0