Vi-kampen!!!

WHOOOOOOOOOOOHO! min halls har gått sönder och det svider när jag äter citrusfrukter, så jag tror jag skrikit sönder den lilla stackarn. Vi får se om jag orkar skrika lika mkt i morgon för då tar jag STUDENTEN!!!!  WHOOOOOHOO!

Jaja^^ I will not drink so much. Men vi börjar med champange-frukost i parken. Sen kommer jag redan vara lite halv vinglig men jag hoppas att jag klarar lite mer och står mig egenom dagen. Sen utsläpp och sen åka vagn. sen massa massa mat^^

Men vi-kampen i dag gick nog lite sådär, vi van inte iaf så vi kommer inte att få gå ut först men vi kommer inte gå ut sist heller.

När jag kom hem så gjorde jag cheesecaken och tårtan. Tar bilder på allt i morgon eftersom att inget är färdig garnerat än.

Nu kommer bilder^^


Vi-kampen. livsmedelprogrammets färg är ju gul så mkt passande med kyckling dräck. Bea kyckling, Emelie tjej i solögon.




Gammla bilder.
Första bilden. har man ingen att göra på Lp så kan man öva på att pikéra sin älsklings namn.
de tre sista bilderna är från det praktiska Provet som va det sista som vi gjorde i bageriet. Jag gjorde allt på bilderna utom ett av weinerbröden för dom råkade snälla malin göra åt mig^^

Kommentarer
Postat av: annasass

finfina bakelser och grattis till studenten! :D

2011-06-13 @ 00:01:29
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0