Tips

Mitt bästa tips för att gå ner i vikt är att inte bry sig om att gå ner i vikt...

Funkar! Jag bryr mig inte och jag har inga tvångstankar på att äta. Jag har slutat väga mig. Det funkar också.

Det är sol och jätte fint och varmt väder. Jag är förskyld, ont i halsen och tjock i näsan. Jag funderar ändå på att cykla upp till mormor och morfar.

Plocka svamp! Det är synd att jag inte har en fyrbent kompis som gör mig sällskap.

Senaste nytt på Blocket.se

En blandras 9månader 50%schäfer, 25%golden retriever och 25%sennen. För 2000kr. Vilken drömblandning. Det är 3 fantastiska hundraser i en och samma hund. Den liknar mest en schäfer, jag har en förkärlek för schäfrar pgr av en hund som heter Maximus. Fredrik tycker inte om schäfrar men å andra sidan finns det så mkt som han inte tycker om så jag vet inte om jag bryr mig så mkt.

Jaja. Denna hund kommer väl försvinna precis som alla andra hundar som kommer förbi just nu. Det kommer inte gå att ha hund om jag ska plugga till florist i minst ett år, om det inte sker ett mirakel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0