Nyss kommit hem...

Jag har nyss kommit hem från Fredrik (som btw har uppkörning på tisdag!)

Jag ska göra en stor chokladbotten men jag kan inte bestämma om jag ska göra den av sockerkaka eller kladdkaka. sockerkaka blir bäst tror jag. Måsta börja förbereda inför studenten, tänkte även färga håret ikväll.

Jag åt upp sista av min chokladglass. Det behövs faktiskt bara ägg, socker och smaksättning för att göra en god glass så det så, inget onödigt fett med grädde, men vill man åt den gräddiga smaken så är ju grädde något bra att ta med. Jag ska testa, någon gång, att byta ut socker mot honung. Jag återkommer med den saken senare i sommar. Jag ska hitta någit att äta, tog efterrätten först.

Kommentarer
Postat av: annasass

åh kladdkaka... <3 ^^

2011-06-06 @ 23:45:36
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0