ny dag

Trotts ovädret och spöregnet i går så är min allergi värre en någonsin. Jag nyser konstant, typ. Jag ska ändå försöka komma ut och springa, efter en allergitablett.

Senare i dag ska jag koka kolakräm av kondenserad mjöl, som kan koka från 1 1/2 till 3 timmar. Jag vet inte om koktiden spelar någonroll, jag får undersöka det någon dag. Men burken ska iaf vara helt avsvalnad innan  man öppnar den för annars sprutar det ut het kolakräm över hela rummet. Jag har inte testat om detta är sant och jag tänker inte kolla om det är de heller.

Sen ska jag även göra de andra fyllningarna till tårtan^^

De klipper gräset utanför mitt fönster så det kan vara därför ögonen kliar och näsan rinner...

Vädret är: Mulet men ingen risk för regn, svalt. Solen kommer ev farmmåt eftermiddagen

FREDRIK KLARADE UPPKÖRNINGEN IGÅR BTW!!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0