klass 1 och monsun!

JA! årets första riktiga regn oväder har varit i Örebro! På radion gick de ut med varningar och en klass 1 varning var utlovad.

( nu gjorde sverige mål)

Jag har bakat bullar i dag^^ sen fick jag inte cykla hem från mormor och morfar. Mormor sa NEJ, för att det oskade. Jag förstår henne. När hon va liten slog blixten ner i hennes hus och slog sönder massa saker.  Bullarna får ni bild på i slutet av veckan.

I morgon ska jag:
Sova hela dagen
Träna
och om jag känner för det och orkar, gå upp ur sängen innan kl 13, så ska jag göra fyllningarna till studenttårtan. Jag funderar på om man kan frysa en cheesecake?

Jag färgade håret i dag, lyckdes hitta precis samma färg^^

Jackten efter en hund att vara dagmatte åt fortsätter...

Det kommer ev lite bilder i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0