jag ska göra....

Jag ska göra vetekakor (polarbröd), vi får se hur det blir.

Jag åkte till Fredrik i tordags och på fredagen åt vi  buffée. Vi testade bläckfisk! mysko var den.. Gummi och smakade som hav och rutten tång luktar ungefär. Jag tror att Fredrik tyckte mer om den än vad jag gjorde, så smaken är som baken. Senare åkte vi till Kumla sjöpark, det va mysigt där men kommer säkert bli ännu mysigare till sommaren... Det är ju sommar nu men ehm, kommanden sommrar när alla växter fått växa lite mer. Vi delade på en chokladboll, kastade macka och tittade på lilla ankfamiljen som simmade förbi.

I dag köpte vi handledsvikter! super coolt! Jag ska ha dom när jag tar mina långpromenader. och lite då och då.  Och Fredrik sprang 7km med sina.

Jag ska till biblioteket i morgon och skaffa ett lånekort och till arbetsförmedlingen sen vet jag inte... Kanske går över till andra sidan järnvägen och till en blomsteraffär.

i skrivandets stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0