i dag!

Solen skiner och det är redan 21grader, kl är 8.38. Jag ska vänta på att klockan ska bli lite mer och att lillebror ska vakna sen ska jag upp på stan, lämna tillbaka låneböcker, till måleriaffären och köpa akvarellpapper och sen till myrorna för atthitta billiga ramar.

Ska fira lillebror som fåller 11år på Fredag pch sen på natten mellan fredag och lördag åker de till Grekland, Skhiatos. Jag förljer inte med. Jag ska iaf göra en riktig tårta så dom inte kan köpa en sån där fryst färdig tårta... Fattar inte att människor köper sånnt. Om man ska köpa en fryst fusktårta som har sämst kvalitet och är gammal och seg så kan man lika gärna köpa en almondy tårta, som är mkt bättre, godare och inte gammal och seg.

I´ve got the hate out of me...

Men självklart, som bagare, så tycker jag det är värdelöst att köpa en gammal sunkig tårta när man så enkelt kan slänga ihop en egen tårta. eller köpa en tårtstubbe eller liknande från en bagare eller iaf någon som inte varit fryst och blivit dålig.

Ha en trevlig dag!^^

Kommentarer
Postat av: annasass

Hahaha, sötnos! :) Gillar hur passionerad du är om bakeri! :D <3

2011-07-07 @ 02:41:10
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0