Hittills i dag...

Hittils i dag har jag: bytt sängkläder, startat en tvättmaskin, dammsugit nästan hela lägenheten, dammat i mitt rum och skruvat ihop det fina kakfatet med 3våningar, som jag fick av Fredriks mamma i studentpresent. Härnest kommer jag nog städa toan, äta och baka vetekakor.

Det är riktigt tråk-vara-inne-mys-väder i dag. Ljus gråa moln och regnet ligger på lur. Om jag hade haft hund så skulle vi tagit 1 eller 2 promenader och sen pälsvård, borsta och mysa.

I morgon går jag till biblioteket och sedan till arbetsförmedlingen (hoppas hoppas hoppas att det inte regner). Jag ska leta efter böcker med hundmassage^^



Det kommer nog bli många sånna här tråkiga bilder om solen och värmen inte kommer snart.

Kommentarer
Postat av: annasass

finfina bilder på en finfin person! Dina planer låter så lyckliga, jag hoppas att de alla går i uppfyllelse. :)

2011-06-21 @ 23:28:00
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0