det finns...

Det finns en schäfer hane på blocket för bara 1000kr! vuxen, men ändå. Mitt hjärta klappar och lycko bubblor sprider sig i kroppen. Tänk att ha hund, vilken lycka. Men mamma sa nej. Jag kollade på katter också, hittade några till mormor och morfar för bara 100kr hehe men man kan ju inte köpa ett djur till någon... Lite dumt när det är så mkt mer än utséende som spelar in när man köper ett djur.

Jag har varit uppe på stan på förmiddagen och lämnat mitt CV till några blomsterbutiker. De små blomsterbutikerna var inte så intresserade av någon som ej har utbildning... surt. Men jag gick till Blomsterlandet ( stor blomsteraffär i närheten av Tybble) och det är nog mitt sista hopp annars blir det fortsätta i skolan med någon floristutbildning. Men jag har några stora blomsteraffärer ute i Marieberg kvar.


Kommentarer
Postat av: annasass

Åh, lycka till! :)

2011-06-18 @ 00:47:37
URL: http://annasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0