Arbetsförmedlingen

Jag va på arbetsförmedlingen i dag och skrev in mig. Det va sjukt läskigt för jag fattade ingenting , vr skulle jag gå, inga papper eller skylltar som visade vad man skulle göra så tillslut va jag tvungen att fråga en man som satt och väntade på sin tur med någonting, han sa att jag bara skulle vänta på att någon utan de som jobbade där skulle bli ledig...

Men jag va även på biblioteket och skaffade lånekort och lånade böcker, rätt många böcker. Några om snittblommor och några om krukväxter och en om hundmassage och en "första hunden bok".

jag gick även till de återståeende blomsterbutikerna inne i örebro och lämnade mitt CV. Nu är det bara marieberg kvar.

jag köpte svenska jordgubbar också^^ dom sitter jag och mumsar på nu och väntar på att "it´s me or the dig" ska börja. Jag försöker glömma hundar för ett tag men intresset finns ju fortfarande där. Tex hundmassage som jag skulle vilja jobba med men utbildningen är 3 år och är i sthlm... och att få hundmssage att bli lönsamt är svårt om man inte får jobb på hundspa eller något.. Men där har vi en framtidsidé^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0