livet som pensionär

Jag har inte ens börjat jobba men längtar redan till mina dagar som pensionär^^ känns bra, inget att vara rädd för altså. Jag ska ha ett litet hus/torp/stuga med en skön utomhus fotölj och tak på verandan där kan jag sitta och läsa pensionärstidningar och dricka te hela dagarna. Det är precis det som jag gjort i dag, inte ett dugg tråkigt bara lugnt.

jag åker tillbaka till örebro i morgon. Jag ska fylla på mitt garnfråd. Jag har börjat virka en filt och avverkat 2 nystan hitils, garnet är jätte mysigt, syntet, inget stickigt ull. kostar inte mkt heller. Det kommer bli jätte mysigt framåt höstan^^

jag ska försöka få med mig fredrik till stugan innan sommren är slut iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0